Nowoczesna platforma komunikacyjna od Wongi – nowa era pożyczek

Firmy pożyczkowe i banki wciąż wychodzą naprzeciw swoim klientom i starają się oferować im rozwiązania wygodne i dostępne. Nowy pomysł ma Wonga – jedna z wiodących pozabankowych firm pożyczkowych.

Firmy pożyczkowe przede wszystkim skupiają się na tym, żeby klient mógł się z nimi łatwo skontaktować. Pożyczki mogą być zaciągane w placówkach stacjonarnych, przez internet, przez telefon, a nawet w kiosku czy gotówkomacie (te dwa ostatnie rozwiązania niedawno wprowadził Vivus). Wonga wyszła z założenia, że trzeba pójść o krok dalej i sprawić, żeby oferta online była bardziej przystępna. O ile chwilówkę można zaciągnąć przez internet praktycznie w 15 minut, problemy pojawiają się, gdy klient nie rozumie wszystkich zapisów w umowie i potrzebuje porady doradcy. Rozwiązaniem ma być nowoczesna platforma komunikacyjna.

Altar Contact Center ma ułatwić kontakt między pożyczkodawcami i klientów. Poza konsultacjami telefonicznymi i SMS, klient może skontaktować się z przedstawicielem firmy pożyczkowej za pomocą czatu albo wideo czatu.

Obecnie Wonga skupia się na doskonaleniu call center. Wprowadzone zostanie rozwiązanie polegające na tym, że konsultanci będą oddzwaniać do klientów, którzy podczas oczekiwania na połączenie rozłączają się. Z kolei dzięki Predictive Dialler rozmowy wychodzące nie mają być łączone z telefonami zajętymi albo wyłączonymi. Interactive Voice Response, system opierający się na rozpoznawaniu głosu, pozwala na natychmiastową identyfikację klienta i załatwianie niektórych formalności w serwisie samoobsługowym dotyczących zaciągania pożyczek.

W następnym roku ma zostać uruchomiony powszechny czat. Na czacie będzie można zadać pytanie ekspertowi, rozwiać wątpliwości dotyczące umowy pożyczki czy sprawdzić saldo pożyczki. Dzięki co-surfing zalogowany użytkownik będzie mógł udostępnić konsultantowi widok strony, z której korzysta.  To ma pozwolić szybko wybrać korzystną chwilówkę. Ponadto zdecydowano się na wprowadzenie ankiety badającej satysfakcję klienta.

Kredyty chwilówki co to jest ?

 

Altar Contact Center zaczął już działać w październiku 2016 roku. Wdrożenie kolejnych narzędzi w Wonga jest planowane w pierwszym kwartale następnego roku. Jak pokazuje zestawienie powyżej, system oferuje całą gamę funkcjonalności, które przekładają się na wyższą jakość obsługi klienta. Warto dodać, że z Altar Contact Center korzystają obecnie banki czy firmy medyczne.

Niewątpliwie Wonga postawiła na innowacyjne narzędzie, które znacząco poprawi komfort klientów. Jest to ważny krok na rynku pożyczek i może zaważyć na konkurencyjności firmy. Nowe kanały komunikacji i ulepszenie wykorzystywanych do tej pory może zachęcić wielu konsumentów do korzystania z oferty firmy.

Wonga to firma, która specjalizuje się w udzielaniu krótkoterminowych i ratalnych pożyczek online. Początek działalności Wonga datuje na 2007 rok, kiedy to pojawiła się na rynku brytyjskim. W Polsce Wonga oferuje pożyczki krótkoterminowe na 50-1500 zł z terminem spłaty do 60 dni oraz pożyczki ratalne do 3000 zł z terminem spłaty do 12 miesięcy.