Najlepszy głos do reklamy radiowej

Najlepszy głos do reklamy radiowej .. czasem można się przy nim zapomnieć i… No właśnie, kto podkłada głosy do reklam ? Czy jest to trudne ? Czy można z tego wyżyć ? Czy podkładanie głosu do reklamy wiąże się ze specjalnymi umiejętnościami ? Na pewno nie każdy ma umiejętności czy warunki aby spełniać wymagania głosu do reklamy. Gdyby tak było rynek reklamy radiowej wyglądałby zupełnie inaczej. A jak wygląda w takim razie dzisiaj ? Mamy owszem kilka fajnych głosów które przykuwają uwagę swoją barwą, tembrem oraz dykcją. W reklamie również istotna jest interpretacja tekstu co można usłyszeć słuchając radia. Ale jak wspomniałem głosów do pracy w reklamie na rynku jest bardzo dużo… jednak i tak pamiętamy te najlepsze.

Głos do reklamy radiowej

Co w takim razie znaczy najlepszy głos do reklamy radiowej ? Musi być niski, przyjemny, nie drażnić ucha, wyraźny, taki przy którym chociaż przez chwilę można się zapomnieć. Ile takich głosów jest w Polsce ? Niewiele. Większość to krzyczące drażniące ucho dźwięki które zamiast umilać czas i przykuwać uwagę sprawiają że słuchacz nie zwraca najmniejszej uwagi na to co słyszy. Stąd też aby zaistnieć na rynku głosów do reklamy trzeba mieć odpowiednie warunki. Jeśli są to super. Jeśli nie , to trzeba sprawdzić na ile jesteśmy w stanie je poprawić. Czy szkolenie, ćwiczenia będą w stanie sprawić że staniemy się konkurencyjni z własnym talentem na rynku.

A na talent niestety wpływa barwa, tembr głosu, dykcja, charakter i sposób mówienia itd itd itd. Dla mężczyzn praca w reklamie z pewnością jest o wiele łatwiejsza niż dla kobiet. A wynika to często z faktu że to właśnie mężczyźni reklamują swoim uwodzicielskim głosem produkty dla kobiecego rynku sprzedaży. A powiedzmy sobie otwarcie kto najczęściej robi zakupy ? Kobiety. Stąd też więcej zleceń na rynku reklamy radiowej będzie dla głosów rodzaju męskiego.

Głos lektora online

Nawet oglądając reklamy w telewizji, zwracamy uwagę jeśli jakaś barwa nam się spodoba. Często tak bywa w reklamach napojów wyskokowych. Co z pewnością ma znaczenie dla obserwatorów że korzystając z reklamowanych „półśrodków” możemy też być jak ten „prawdziwy facet z reklamy” z głosem który czaruje kobiece uszy. Stąd też to tylko potwierdza zasadę że jednak przyjemne rzeczy sprawiają nam radość a to co nie odpowiada naszym wymaganiom akustycznym przyprawia o niechęć i nudę. To bardzo ważne w przypadku doboru głosów do reklam, gdyż trzeba odpowiednio (mimo interesującej i ciekawej barwy) dobrać głos do grupy zakupowej. Kto w takim razie może liczyć na profity ? Zorro czy może Don Juan ? Wszystko zależy od specyfiki produktu.

Decydując się na Twój głos do reklamy zapewne wiesz że zaczęła się właśnie fantastyczna przygoda, która poniesie Twoje reklamy w cały kraj. A to już sukces którym może się pochwalić naprawdę niewielu. Warto również pamiętać , że aby glos do reklamy zabrzmiał tak fajnie jak w radiu, potrzeba sporo kosmetyki realizatora aby efekt końcowy zwalał z nóg. Ktoś pomyśli… że skoro to realizator sprawia że głosy brzmią jak brzmią , to być może z każdego wokalu da się wycisnąć wisienkę na torcie. Niestety nie jest prawda i nigdy nie będzie. Dlatego jeśli chcesz zaistnieć jako głos do reklamy radiowej musisz mieć to coś , co wyróżni Cię od innych lektorów reklam na rynku.